miercuri, 18 octombrie 2017

Balázs Hajós, numit în funcția de Vice Președinte Affiliate Sale al AMCNI

AMC Networks International (AMCNI) – Europa Centrală și de Nord a anunțat astăzi printr-un comunicat remis către HD Satelit promovarea lui Balázs Hajós în funcția de Vice Președinte Affiliate Sales. Din noul său rol extins, Hajós va supraveghea managementul vânzărilor afiliate AMCNI – Europa Centrală și de Nord în peste 30 de teritorii.

Responsibilitățile actuale ale lui Hajós se vor extinde și vor include și supravegherea întregilor activități legate de acest tip de vânzări pentru întregul portofoliu al posturilor din statele baltice, Rusia, Ucraina și membrele Comunității Statelor Independente. Hajós se va ocupa de distribuția și încasările a 15 posturi TV din peste 30 de teritorii, dar și de dezvoltarea unor planuri strategice de distribuție, în colaborare cu echipa principală de management.

Recent, Hajós a fost Director Regional Affiliate Sales al biroului din Budapesta al AMCNI, unde s-a ocupat de dezvoltarea de noi oportunități de distribuție și a creat strategii de afaceri inovatoare pentru companie.

Hajós va rămâne la Budapesta, sediul central al AMCNI – Europa Centrală și de Nord. Tot în cursul acestui an, biroul din Budapesta va prelua managementul global al JimJam, feed-ul european al SundanceTV și feed-urile rusești ale posturilor and AMC și MGM.

Hajós face parte din companie din anul 2007. Din postul de Director Regional Affiliate Sales, s-a implicat activ în extinderea portofoliului companiei în Europa Centrală și de Est. După lansarea Minimax în Ungaria, Hajós – care era membru al consiliului de administrație – a contribuit la dezvoltarea și distribuția Minimax în regiune, transformând acest post de televiziune în brand-ul de animație TV pentru copii nr. 1 în 12 țări.

Cariera lui profesională în media a început în anul 2000, când a devenit Directorul Diviziei Central-Europene, în cadrul Canal+ Group. Hajós a studiat Dreptul și a urmat cursuri postuniversitare la Universitatea Sorbona (de Drept Mediatic și studii economice în domeniul media).


Despre AMC Networks International – Europa Centrală și de Nord

AMC Networks International – Europa Centrală și de Nord, o unitate operaţională a AMC Networks Internaţional, este o companie internaţională de top în domeniul difuzării şi distribuţiei de posturi TV. În prezent, AMCNI CNE are în portofoliu 15 posturi TV, al căror conținut este variat (filme și seriale, producții pentru copii, divertisment și sport). Compania se ocupă de feed-ul global al postului JimJam, de feed-ul european al Sundance TV și al multor altor canale din Europa Centrală și de Est (AMC, Filmcafe, Film Mánia, Sport1, Sport2, SportM, Minimax, Megamax, Spektrum, Spektrum Home și TV Paprika). În plus, compania are în portofoliu canalul german pay-TV KinoweltTV. Posturile sunt programate pentru limbajul, pieţele şi audienţele locale şi sunt disponibile pe numeroase platforme (incluzând HD) și, la cerere, pe dispozitivele mobile. 

Despre AMC Networks International

AMC Networks International (AMCNI), divizia globală a AMC Networks, oferă producții de entertainment premiate, care ajung la abonații din peste 140 de țări, din Africa, Asia, Europa și America Latină. AMCNI include brand-urile globale Sundance Channel și AMC, dar și posturi locale populare. Din cadrul AMCNI fac parte AMC Networks International – Europa Centrală, AMC Networks International – America Latină, AMC Networks International – Regiunea iberică, AMC Networks International – Marea Britanie și AMC Networks International – DMC.


Niciun comentariu despre subiectul „Balázs Hajós, numit în funcția de Vice Președinte Affiliate Sale al AMCNI”:

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile