marți, 15 august 2017

AKTA Mobil - abonamente, opțiuni, tarife și telefoane

Operatorul de cablu Digital Cable Systems (DCS), ce oferă din anul 2005 servicii sub brandul AKTA, lansează astăzi oficial serviciul său de telefonie mobilă. Denumit AKTA Mobil, acest nou operator MVNO furnizează serviciile sale doar pe baza de abonament, începând de la 2 euro lunar. De asemenea, AKTA mobil oferă abonaților și telefoane mobile, deocamdată doua modele: Alcatel 1016D ( la 79,99 Lei) si Lenovo A1000M ( la 259,99 Lei).


AKTA mobil se bazează pe infrastructura Telekom Romania Mobile Communications ( fostul Cosmote ), cu care DCS a semnat un acord. DCS consideră că AKTA Mobil va completa serviciile sale deja existente de televiziune cu plată, internet și telefonie fixă și că noul operator MVNO va fi dedicat în special pentru clienții din zonele urbane mici și cei din zonele rurale.

Abonamentul de bază este de două tipuri: cu și fără acces roaming. Acesta include 200 minute în rețelele Akta Mobil și Akta Fix și costă 2 euro lunar (TVA inclus). La acest abonament se pot adaugă opțiunile de 60 minute naționale (la 2 Euro lunar - TVA inclus), de 60 minute internaționale în UE fix și SUA și Canada fix și mobil (la 4 euro lunar - TVA inclus) și cea cu 500 MB de date naționale ( la 5 euro lunar - TVA inclus).

Tariful apelurilor în rețelele naționale fixe și mobile este de 5 eurocenți(fără TVA)/minut; în AKTA Mobil, după depășirea celor 200 minute incluse, de 1 eurocent(fără TVA)/minut; în Akta Fix de de 1 eurocent(fără TVA)/minut.

Trimiterea unui SMS sau un 1 MB de date costa 5 eurocenți(fără TVA).

Tarifele pentru apeluri internaționale sunt cuprinse intre 12 și 56 eurocenți(fără TVA)/minut, in funcție de destinație. Pentru apeluri considerate a fi în "Zona 8 Satelit 1" și "Zona 9 Satelit 2", preturile sunt de 3,01 Euro/minut și respectiv 7,01 Euro/minut( fără TVA).


AKTA precizează că în interiorul UE/SEE apelurile de voce, sms-urile și sesiunile de date consumă din resursele naționale din pachet, iar după consumarea lor acestea se tarifează la tarif local. Roaming-ul este dezactivat pentru toți clienții Akta Mobil. Pentru activarea lui, clienții trebuie sa sune la Serviciul Clienți și să solicite activarea lui înainte de plecarea din Romania:

"La sosirea clientului în roaming, la autentificarea telefonului în rețeaua gazdă, se primește un sms de bun-venit (Welcome SMS) în care se afișează tarifele. La atingerea pragului valoric de 40 Euro, reprezentând consum de date în roaming, scade viteza de transfer date la 128kbps si se trimite un SMS cu următorul conținut: “Aveți cost suplimentar din date în roaming în valoare de peste 40 Euro. La 50 Euro serviciul de date roaming se suspenda. Pentru detalii apelați +4 0377 77 88 99.” La atingerea valorii de 50 Euro se va bloca transferul de date și se va trimite un SMS cu următorul conținut: “Aveți cost suplimentar din date în roaming în valoare de peste 50 Euro și serviciul de date roaming a fost suspendat. Pentru reactivare apelați +4 0377 77 88 99.”."

De asemenea, politica de utilizare rezonabilă prevede stabilirea unor plafoane pana la atingerea cărora clientul poate sa utilizeze serviciile, iar la atingerea cărora serviciul se suspenda și se emite factura parțiala de consum ce trebuie achitata în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la emiterea facturii.

"Aceste plafoane sunt: 100 Euro, în situația în care clientul are istoric de plata de cel putin 1 an și nu a constituit o garanție, 150 Euro în situația în care clientul are istoric de plata de cel putin 1 an și a constituit o garanție de 100 Euro și valoarea abonamentului în cazul clienților cu istoric de plată mai mic de 1 an sau în cazul clienților noi care doresc sa achiziționeze exclusiv serviciul de telefonie mobilă. Clientul va fi informat printr-un SMS sau orice alt mod ales de DCS, înainte ca acesta să ajungă la limita de cost de 100 euro, menționata mai sus", mai precizează AKTA Mobil.

Setările de internet mobil sunt transmise automat de AKTA Mobil. În caz contrar, pot sa fie adăugate manual. Configurarea manuala a APN-ului se găsește în smartphone în Settings/More/Mobile Networks/Access Point Names/New APN. Setările, dacă trebuie introduse manual în telefon, sunt următoarele:

Nume: Akta Internet
APN: net
Proxy: nimic
Port: nimic
Username: nimic
Password: nimic
MCC: 226
MNC: 03
Authentication type: nimic
APN type: nimic
APN protocol: Ipv4
APN roaming protocol: Ipv4
Bearer: unspecified
MVNO type: none


4 comentarii despre subiectul „AKTA Mobil - abonamente, opțiuni, tarife și telefoane”:
Anonim

Pai Cosmote la lansare a băgat din start 2000 minute. Cu 500 mb net ? Ca sa atragi clienți trebuie sa vina cu o oferta mai tare decât concurenta, gen Digi Mobil, cu minute și net mult pe bani putini. Si in primul rand sa ai semnal cat mai bun.

Anonim

Akta Mobil are semnal acolo unde are si Telekom, exact acelasi semnal.

Anonim

Scumpi, minute putine in retea si nationale. Acoperirea Telekom nu e buna in zona mea.

Anonim

Nu ati inteles ideea. Akta Mobil nu se vrea un concurent al Orange, Telekom, Vodafone sau Digi Mobil. Pur si simplu si-au completat gama de servicii pentru abonatii proprii, pentru a oferi o gama completa, acum si cu servicii mobile, de exemplu pentru abonatii lor care doresc sa plateasca toate serviciile media si de telecomunicatii pe aceeasi factura. Este un operator mobil virtual, asta inseamna MVNO.

Trimiteți un comentariu

  ☑ Am citit și accept Regulamentul comentariilor. Pentru discuții despre alte subiecte, utilizați funcția de căutare:


Cele mai citite articole în ultimele 7 zile

Cele mai citite articole în ultimele 30 zile

AKTA (47) Digi Mobil (38) Digi Tv (305) Focus Sat (209) FREESAT (22) iNES (16) Nextgen (68) Orange (169) Orange Tv (100) RCS-RDS (396) Telekom Romania (219) Telekom Tv (192) UPC (217) Vodafone (44)