luni, 14 octombrie 2013

Un nou forum pentru pasionații recepției prin satelit

Astăzi am fost anuntat prin formularul de trimitere articole despre lansarea unui nou forum dedicat receptiei prin satelit.


Forumul este probabil relativ recent, dar am găsit subiecte despre hobby-ul nostru, având ca tematică receivere, plăci DVB, alte componente recepție, tutoriale, receptie terestra, cablu, tv prin protocol IP etc. Forumul are adresa satelit-info.com.


Un comentariu despre subiectul „Un nou forum pentru pasionații recepției prin satelit”:
Anonim

Fiecare "platforma" are bune si rele si deocamdata nu se justifica investitia intr-o licenta vbulletin dar daca forumul ca creste si se va simti nevoia unui update atunci cu siguranta vom cauta solutii pentru trecerea catre vbulletin. Numele forumului credem ca ne reprezinta pentru ca am pus suflet si am pierdut timp pentru numele "sateliti info" si nu dorim sa clonam sau sa sabotam forumul sateliti.eu, le dorim viata lunga si fara probleme.

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile