luni, 18 februarie 2013

Mii de programe de televiziune de la Intel, concurență dură pentru televiziunea prin cablu și satelit

Continut live si on demand, dar si diverse aplicatii vor fi puse la dispozitia doritorilor de televiziune și divertisment mass-media, de catre corporatia Intel.

Veti spune: "Așa și care e noutatea? Altii au făcut de mult aceasta."

  1.  In primul rând, serviciul de televiziune de la Intel vine cu un receiver dotat cu cameră video. Prin intermediul acestei camere, receptorul va recunoaste pe cel ce acceseaza serviciul si, in functie de preferintele si istoricul vizionarilor anterioare, va recomanda automat alte materiale video din genurile preferate.

"Pentru prima oara vom furniza unul dintre produsele noastre sub un nou brand", a comentat Erik Huggers, seful diviziei Intel Media, care a completat ca receptorul oferit prin divizia Intel Media va dispune de procesoarele companiei. "Colaborăm cu intreaga industrie pentru a vedea care sunt sugestiile pentru a furniza clientilor televiziune live prin interne in cele mai bune si inovative moduri", a mai afirmat acesta.

De asemenea, camera video integrata in receptor va ajuta si la furnizarea de publicitate personaliza, pe lângă continutul recomandat.

"Receptorul poate recunoaste cine intra in aria de vizualizarea a camerei video si va spune: Știu ca esti tu si stiu si ce iti place sa urmaresti!, Totul va fi in opozitie cu mediul media din prezent, in care televizorul nu e deloc interesat de tine", a mai spus Erik.

Deja sute de angajati testeaza receptoarele prin care Intel va furniza serviciul.

  2. In al doilea rând, Intel a mai anuntat că abonatii vor avea la dispozitie un număr uriaș de programe de televiziune ( teoretic chiar mii de televizuni ) si ca nu vor trebui sa fie obligati sa opteze pentru anumite pachete, cu au regulile operatorii de cablu in ofertele din prezent.

Bazele diviziei Intel Media s-au pus in octombrie 2011, iar primele informații despre televiziunea prin internet de la Intel au aparut acum un an.

  Ce a impiedicat lansarea?  Se pare ca discutiile cu furnizorii de continut se mișcă mai greu. Deja furnizorii de continut au fost contactati pentru a incheia contracte, dar se pare ca exista anumită reticență pentru un proiect atât de mare, cu atât de mult conținut.

Intel intra pe o piață unde nu are experiența concurenței, iar lupta pentru câștigarea de abonați la servicii de televiziune va fi dură.

Nu stim daca va oferi și servicii localizate pentru Romania,  dar in o astfel de situatie un pachet de vreo 1000 de programe, din care cateva sute in format HD, cu siguranța ar atrage sute de mii de abonați inca din primele luni de la lansare.


Niciun comentariu despre subiectul „Mii de programe de televiziune de la Intel, concurență dură pentru televiziunea prin cablu și satelit”:

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile