Central European Media (CME) a anuntat rezultate încurajatoare care confirmă, în cuvintele lui Michael Del Nin, co-CEO-ul companiei, o "redresarea puternică în operațiunile" companiei, care are operatiuni în șase piețe central si est-europene.
Christoph Mainusch, co-CEO-ul companiei, a declarat: "Performanța programelor noastre de toamna demonstrează puterea brandurilor pe care le deținem și a conținutului oferit și ne pozitionează foarte bine pentru un al patrulea trimestru, in momentul in care ne pregatim de negocieri cu clientii nostri, pentru publicitatea din 2015".
Veniturile nete in trimestrul al treilea din anul 2014 s-au ridicat la peste 140 milioane dolari.
România a rămas piața lider în privinta veniturilor CME , urmată de Republica Cehă.
In Romania, veniturile nete au crescut la 46,8 milioane in trimestrul al treilea din 2014, comparativ cu 43,9 milioane de dolari in acelasi trimestru din anul trecut.
joi, 30 octombrie 2014
România a rămas piața lider în privința veniturilor CME, compania mamă a Pro Tv
Top 5 articole în ultimele 7 zile
-
Voyo, platforma de streaming a grupului Pro TV, a început să includă în grila sa o serie de canale care fac parte din lista must-carry, adic...
-
SC Dogan Media International SA București a notificat Consiliul National al Audiovizualei din România privind furnizarea serviciului media a...
-
DIGI România va lansa serviciul complet SkyShowtime – care include cele două canale liniare premium – disponibil tuturor abonaților de tele...
-
Că urmare a modificarilor impuse de CNA, sunt in curs de implementare urmatoarele schimbari in grila digitala:
-
Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat astăzi solicitarea de modificare a licenței audiovizuale depusă de SC BBBVIDEO SRL din...
Antenistii continua sa si-o ia in barba chiar daca au achizitionat toate rebuturile de vedete de la Pro
Trimiteți un comentariu
☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.