joi, 10 iulie 2014

Pachetul Extra Fotbal de la UPC este opțional

Ca urmare a informațiilor aparute in presă, privind activarea pentru toti abonatii UPC a pachetului Extra Fotbal, am contactat UPC, care ne-a oferit următoarele precizări.

"Pentru o informare corectă, UPC România doreşte să facă precizări legate de pachetul opţional Extra Fotbal, care include posturile Look TV, Look TV HD şi Look Plus HD.

Acest pachet tematic opţional oferă acces la toate meciurile din Liga 1 şi Cupa Ligii, competiţii care debutează în luna iulie, pe 25, respectiv 16 iulie. Luând în calcul interesul crescut al abonaţilor noştri pentru fotbal, precum şi termenul scurt până la începerea campionatului, UPC oferă gratuit acest pachet întregii baze de clienţi de televiziune digitală, timp de o lună.

Pachetul Extra Fotbal este opţional, iar clienţii UPC beneficiază de flexibilitate maximă – ei pot alege în orice moment să dezactiveze această opţiune şi ulterior să o reactiveze, prin metode simple şi accesibile (apel la un număr gratuit, accesarea paginii de web dedicate sau SMS cu tarif normal).

UPC a informat toţi clienţii din timp, în mod individual şi transparent, asupra opţiunilor pe care le au în legătură cu pachetul Extra Fotbal."

De exemplu, extraoptiunea Extra Fotbal se poate dezactiva prin accesarea paginii web dedicate de AICI, prin apelare din orice retea la numarul gratis 0800 080 872 sau prin SMS care sa aiba inclus codul de client, la numarul 1719 ( tarif standard).

Update 23 iulie 2014: UPC: Pachetul Fotbal va fi tarifat doar cu acordul prealabil, clar și explicit al clienților. Detalii AICI.


62 de comentarii despre subiectul „Pachetul Extra Fotbal de la UPC este opțional”:
Anonim

daka au informat clienti e ok atunci

Anonim

Este optional dar a fost activat la toata lumea. Abonatii au fost informati pe myupc dar cine nu are cont cum a fost informat? Majoritatea se vor trezi in august cu 10 lei in plus pe factura, deci cam pe atunci vor observa, plus scumpirea de 3 lei respectiv 1 leu de care nu se zice nicaieri de ce si cum.

Anonim

Chiar daca e activat pentru toata lumea, asta nu inseamna ca nu e optional. E OPTIONAL. Poate fi dezactivat. Ce treaba are UPC ca nu vor oamenii sa se informeze ? Si-a facut datoria si a informat prin mijloacele sale specifice de informare. Oamenii mai cauta si pe Google si gasesc diverse articole ( inclusiv asta ), daca vor sa fie informati si nu au cont myUPC. Nu trebuie sa bata cineva la usa si sa le spuna, daca au primit informare. Mai ales ca e gratuit prima luna, ai timp o luna sa afli. Pai daca esti abonat la un serviciu si desi ai atatea mijloace de informare, nu ai timp o luna sa afli si asta ? Luna in care primesti gratuit. Nu te intrebi si tu cum primesti gratuit pachetul Extra? Chiar nu apare nici un semn de intrebare timp de o luna ? E exact cum ai spune ca te trezesti in curte cu o masina noua-nouta, dar nu e a ta, insa tu o folosesti linistiit si timp de o luna nici nu te intereseaza cum a aparut masina in curtea ta. Continui sa o folosesti si luna a doua, fara sa iti pese. :)))

Anonim

Pensionarii exact pe net o sa caute ca e optional sau nu, sau sunt inca multi care nici macar nu au net. Se uita la stiri seara sau la o emisiune si atat. E optional dar daca nu afli ramai cu el oricum asta pana in prima luna cand platesti ca atunci sigur afli :)) Cel mai bine era sa lase cum sunt si celelalte pachete optionale, le activezi daca le doresti. Ce ar fi sa bage si HBO la toata lumea si apoi sa se apuce fiecare abonat sa-l dezactiveze?

Alexyss

Este o , masura abuziva ce poate fi semnalata OPC-ului.

Anonim

eu am primit pliant in care am fost anuntat ca a fost activata optiunea si ca trebuie dezactivata daca nu o doresc optiunea e platita abia incepand cu 1 august 2014. Scrie asa -
Optiunea Extra Fotba a fost adaugata la abonamentul tau. Este foarte simplu sa dezactivezi optiunea: intra pe extra.upc.ro
probabil pana pe 1 august le vor primi si cei care nu leau primit pliantele
orikum si eu zic ca e imposibil sa nu afli de asta pina pe 31 iulie

Anonim

Cei mai multi arunca acele pliante ca de obicei sunt reclame :))

Anonim

Eu vad altfel intentia UPC. A fost una de promovare a acestor canale si le-a activat extra fotbal la toti. Nui e nimic gresit sa primesti ceva gratis. Insa ar trebui ca de la 1 august sa codeze canalele astea 3 si eventual sa trimita mesaj pe risaivar ca daca vreti sa vedeti mai departe canalele trebuie sa le platiti, Luna iulie a fost de promovare. Cred ca asa vor si face, daca se observa ca nu toata lumea a aflat ca trebuie dezactivat pachetul extra fotbal.

Anonim

@Anonim 10 iulie 2014, 17:10, si daca primeai un pliant in care iti spunea ca ai un cod razuibil si daca il bagi pe nu stiu ce adresa UPC, ai gratuit 1 an HBO, mai aruncai pliantul ? Nu cred ca e cineva care macar sa nu arunce o scurta privire pe un pliant, macar o secunda, sa vada despre ce e vorba, pana sa il arunce.

Anonim

eu sunt la alti nu stiu dak la voi se poate trimite mesaj pe diceiver dar cred cava trimite la toata lumea dak se poate ca sa dezactivezi optiunea, si mai sint si siturile contul ala de upc pliantele cam imposibil sa nu afle toti

Danuta

E un paradox. Toti care au intrat si au comentat aici au aflat deja, de ce oare se mai plang ? Ca nu mai exista nici un interes sa se planga, daca au aflat deja.

Anonim

Lasa ca au ei alte interese, de aia comenteaza.
Sau poate sunt altruisti si le pasa de abonatii care nu au aflat inca, desi nu ii cunosc. Ce oameni de treaba. Mai stii ? :-))))))))

Anonim

Cea mai mare hotie e practicata de UPC. Si ei vor pierde in continuare pentru acest "bagat pe gat" de servicii pe care nu le cere clientul. In cazul meu, dupa 20 si ceva de ani de cand eram client al UPC (fost Astral) m-am trezit in luna mai cu 14 lei in plus la factura pe care o stiam fixa de luni de zile: 69 lei. Dupa ce am sunat la ei si am intrebat de ce pe doua luni s-au adaugat 7 lei lunar in plus mi-au spus ca trebuia sa stiu ca au adaugat 4 programe HD si daca nu acceptam trebuia sa sun eu !!!! ca nu sunt de acord.. Cata nesimtire, cati nervi.... Nu era pentru cei 14 lei pe care nu vroiau sa mi-i inapoieze, era pe gestul in sine de hotie si de felul cum mi-au vorbit... Am zis GATA. Vreau sa reziliez. Bineinteles ca au sunat de nspe ori sa ma faca sa revin, daca au vazut ca nu se poate, mi-au mai luat banii pe o luna in plus si asta a fost. Acum vad ca recidiveaza cu äcelasi lucru. Noi, UPC, iti punem in plus la factura dar tu, client, trebuie sa fii pe faza si sa anunti ca nu esti de acord !! Incredibil.

s0rin

Asta nu denotă decât disperarea celor de la UPC pentru proasta investiţie făcută în Liga I. Cel mai probabil numărul celor care au activat de bună voie pachetul extra este infim aşa că s-au gândit că măcar pentru o lună sau două pot fraierii câţiva abonaţi neatenţi şi să-i jecmănească de 10 lei. Normal că o să le meargă o lună sau maxim două dar aşa nu reuşesc decât să-şi enerveze abonaţii care nu numai că nu o să ţină pachetul activ dar chiar vor şi rezilia.

Anonim

Eu il pastrez. Normal ca nu il pastreaza cine nu e interesat. Imi convine ca l-au activat, m-au scutit de niste proceduri in plus.

Anonim

salut, ce-l mai mult imi place titlul, UPC ofera canalele optional, mi se pare mie sau n-am inteles, cum adica optional, daca ma obligi sa ma dezabonez ?, nu inteleg, nu-i mai corect asa....programele respectiv ramane obligatoriu pana la dezabonare, asa mi se pare corect.Dar na asa-i in Roamania, fiecare are dreptate in felul sau, incluziv cu programul digi 24, o sa vad cand o sa-l introduca, dabia astept, ce-i de la caserie au spus ca niciodata sa le rad in nas.

Anonim

E corect: serviciul este OPTIONAL. Daca era OBLIGATORIU, nu te puteai dezabona. Fiindca poti sa te dezabonezi, nu e obligatoriu, deci e OPTIONAL. Daca nu te puteai dezabona, ERA OBLIGATORIU.
E grea uneori logica, stiu ... Tu confunzi ACTIVAT AUTOMAT cu OBLIGATORIU. Nu sunt sinonime. E ACTIVAT AUTOMAT, dar nu e obligatoriu sa il pastrezi. Informatie e foarte corecta, nu cum au dat de inteles alte publicatii ca e obligatoriu. E OPTIONAL, chiar daca e activat automat, fiindca nu e obligatoriu, gratie faptului ca se poate dezactiva. Simplu. Logica asta...

Anonim

E valabil si pe satelit? Dezactivarea poate face telefonic? Multumesc.

Anonim

Nu stiu daca e valabila si la satelit activarea asta. Dezactivarea se poate face si telefonic, prin apelare din orice retea la numarul gratis 0800 080 872 sau prin SMS care sa aiba inclus codul de client, la numarul 1719 ( tarif standard)

Alexyss

Masura este abuziva, daca, doreau ceva 100% legal anuntau clientii ca, exista optiunea Extra Fotbal la pretul de 10 ron si cine doreste sa faca solicitare, impunerea ei fortat in grila este ilegala!

Nicola

Pai de ce e ilegala, ca spui tu ? Invatati-va sa aduceti argumente exacte. De exemplu tu daca esti client ai astora, spune-mi ca te-ai uitat in contractul tau cu ei si scrie acolo ca nu pot sa faca asta. si atunci te cred. Nu uita ca te afli intr-o relatie comerciala cu ei, conform unui contract, care are niste clauze care sigur le permit asta. Ma gandesc ca au si ei acolo o armata de juristi si au studiat problema inainte, nu ?

Anonim

cum sa fie serviciul optional..., nu inteleg eu logic sau ...eu nu-l doresc, nu l-am dorit, atunci cum sa fie optional ?, ESTE OBLIGATORIU, nu-i optional, ESTE OBLIGATORIU, daca eu nu sun sau sa fac cerere ca nu-l doresc atunci ce inseamna SERVICIU OBLIGATORIU, asta inseamna...multi contesta am vazut mai sus ca spune ca-i optional, optional era daca il lasau liber o luna si pe urma il codau atunci era optional..faci O MARE confuzie.. daca nu-l doresc de ce mi-l bagi pe gat OBLIGATORIU. ...... SERVICIUL ESTE OBLIGATORIU, sti ce nu este obligatoriu, sa m-ai raman la ei....pa upc, ..la revedere.

Anonim

prin satelit ai pachetul de baza si daca vrei Extra Sport cumperi separat ,cum sunt si celelalte extraoptiuni.Ce comentarii la uni!!!, cred ca sa imbatat vulpea ca a ajuns la struguri, numai mofturi.

Anonim

@Anonim 11 iulie 2014, 00:18, dupa parerea ta, Activat automat si DEZACTIVABIL inseamna obligatoriu ? :-))))))) Obligatoriu inseamna o conditie care trebuie urmata obligatoriu. Servicul NU E IMPUS, e doar activat si oferit gratuit in iulie si poate fi dezactivat. Sa ma anunti cand te va obliga UPC sa il tii, ca atunci inseamna ca e obligatoriu. Desi cred ca nu esti abonat UPC la modul in care vorbesti, ci esti doar trolul de serviciu de la Rcs, Orange, Romtelecom sau de la alti concurenti.

Anonim

Lumea chiar nu intelege aici. Daca UPC va da o luna gratuit un pachet care costa bani, ei ocupandu-se de activare, informandu-va despre asta si despre faptul ca PUTETI RENUNTA la acel pachet, mai inseamna obligatoriu. Obligatoriu inseamna un serviciu sau o extraoptiune la care nu poti renunta sub nicio forma, decat prin incetarea contractului si/sau plata unor penalizari. Optional inseamna un serviciu sau o extraoptiune la care poti renunta fara incetarea contractului si/sau plata unor despagubiri. Cei care comenteaza impotriva ori sunt hateri ori sunt platiti de concurenta ca sa ii faca o imagine negativa UPC-ului.

Alexyss

Anonim
11 iulie 2014, 09:12
Daca, vei sesiza OPC-ul vei ramane surprins sa, afli ca, actiunea UPC-ului este ilegala.

Anonim

De ce e ilegala? Ca spui tu asa? :-))) Argumente frate, ca nu ma intereseaza comentariile neargumentate explicit si exact. Ia zi-mi, cum as sesiza OPC,daca as fi client UPC, desi nu sunt, ca nu e in zona mea ? Ca au oferit astia de la UPC o luna gratuit un pachet si eu n-as fii multumit de cadou, desi pot sa il dezactivez si desi contractul meu cu operatorul ii permite operatorului sa modifice oferta ? Ajuta-i cu argumente pe abonati, argumente care arata ca nu se respecta contactul lor de prestari serviicii cu UPC si citate exact din acest contract, ca dovada a incalcarii acestuia. :-)))) A. n-ai argumente, stiu. Stii cum se numesc comentariile fara argumente exacte si reale ? :-))))

Anonim

Deocamadata nu a fost pus nimeni forțat la plata, nu stiu ce va agitati atat. Ia sa vad unul care a platit astia 10 lei forțat ?

Danuta

Viper Alex, anonim are dreptate. Sunt abonata UPC si m-am uitat in contract. Scrie asa:

La articolul 8, alineatul 11 din contractul de prestari servicii, cu care abonatul a fost de acord si l-a semnat:

"(11) Prestatorul îşi rezervă dreptul de a modifica unilateral conţinutul serviciilor audiovizuale"

Doar in caz de crestere a preturilor, abonatul are dreptul de a renunta la contract, daca nu e de acord. Dar nici atunci nu putem vorbi de ilegalitate, ci doar de incetarea contractului.

"Tarifele serviciilor pot fi modificate prin acordul părţilor. Prestatorul poate propune Beneficiarului modificarea tarifelor serviciilor în cazul în care modificări legislative, modificări ale preţurilor şi tarifelor furnizorilor Prestatorului sau modificări ale costurilor ar influenţa tarifele stabilite prin contract. Noile tarife propuse de Prestator vor fi comunicate Beneficiarului, iar Beneficiarul va dispune de o perioadă de 30 de zile în care va putea denunţa unilateral contractul în caz de neacceptare. Lipsa unei asemenea comunicări de neacceptare în această perioadă, va semnifica acceptarea de către Beneficiar a noilor tarife."

Asadar, discutie incheiata in privinta ilegalitatii modificarilor, din moment ce abonatul a fost de acord cu precizarea: "Prestatorul îşi rezervă dreptul de a modifica UNILATERAL conţinutul serviciilor audiovizuale", precum si a maririi pretului cu 3 lei ( de care a amintit al doilea anonim de la acest topic ), din moment ce abonatul are posibilitatea renuntarii in 30 zile la contract.

Anonim

Dezactivarea extraoptiunii Extra Fotbal se poate face si prin SMS care sa aiba inclus codul de client. Doar codul de client, nimic altceva? Întreb pentru ca vreau sa stiu exact, multumesc.

Anonim

Pai asa spune UPC. Incerca, poate primesti SMS de confirmare.

Daca daca tot ai internet, de ce nu folosesti pagina web dedicata?

http://extra.upc.ro/#dezactiveaza-optiunea

Anonim

@Anonim 11 iulie 2014, 13:45 - Da. Primesti o confirmare prin sms dupa ce s-a dezactivat optiunea.

Alexyss

sunt considerate clauze contractuale abuziva cele care :

a) dau dreptul comerciantului de a modifica unilateral clauzele contractului, fara a avea un motiv intemeiat care sa fie precizat in contract.
Restul este can can.

Danuta

Pai comerciantul nu modifica unilateral clauzele contractului. Acestea raman nemodificate si sunt exact aceleasi pentru care ti-ai dat initial acordul prin semnarea lui.

"Prestatorul îşi rezervă dreptul de a modifica unilateral CONTINUTUL SERVICIILOR audiovizuale" este o clauza intiala, care asa a fost de la semnare si care este nemodificata. Nu confunda continul serviciilor audiovizuale cu clauzele contractului :-)))))

Deci nu se aplica ce spui tu si care ai citat din Legea Nr. 193 /2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori.

Articolul 4 alin 6 din aceeasi lege explica exact aceasta confuzie pe care o faci tu:

(6) Evaluarea naturii abuzive a clauzelor NU SE ASOCIAZA nici cu definirea obiectului principal al contractului, nici cu calitatea de a satisface cerintele de pret si de plata, pe de o parte, nici CU produsele si SERVICIILE OFERITE in schimb, pe de alta parte, in masura in care aceste clauze sunt exprimate intr-un limbaj usor inteligibil.

Clauza asa a fost de la inceput si ramane nemodificata.

Singurul alineat pe care il poti invoca oarecum, ca sa te ajut, este unul din anexa legii:

"e) dau dreptul comerciantului sa modifice unilateral, fara acordul consumatorului, clauzele privind caracteristicile produselor si serviciilor care urmeaza sa fie furnizate sau termenul de livrare a unui produs ori termenul de executare a unui serviciu;"

Insa si aici UPC a fost destept si nu a trecut in contractul initial care sunt exact canalele oferite, ci doar caracteristica serviciului ( in cazul de față, denumirea bifata de servicii de televizune ), care NU e modificata (de exemplu nu e schimbata in servicii de catering sau de curațenie la domicilu) :)

Bineinteles, la fel procedeaza ABSOLUT toti furnizorii de servicii tv sau internet. Cam la fel au clauze toti, dar adaugate cu atentie, sa nu poata fi invocate ca ilegale, in caz de modificari.

Deci nu este nimic ilegal. desi asa pare la o studiu neaprofundat.

Anonim

Toti providerii din tara asta isi rezerva dreptul de a modifica continutul pachetelor de programe in mod unilateral.
RDS UPC Romtelecom,Orange toti au aceiasi termeni contractuali !

Anonim

Nu este vorba doar de optiunea Extra Sport. Eu am primit in februarie cu o optiune de extra viteza la internet. Mi-au dat-o gratis 1 luna si din martie au inceput sa ma taxeze. Era vorba de 5 lei in plus.

Pentru ca am mai multe servicii de la ei si factura nu are mereu aceeasi valoare, m-am prins abia acum (in iulie), de faptul ca am platit in plus (incepand cu luna martie) extraoptiunea de viteza pe care nu am solicitat-o.

Culmea e ca eu intru lunar pe MyUPC pentru ca imi platesc facturile de pe net. Nu am primit niciun mesaj pe myUPC in legatura cu extraoptiunea de viteza. In schimb, am primit acum cateva zile un mesaj cu o alta extraoptiune (2 canale in plus pentru copii), pe acelasi sistem. O luna gratis, din august platesti.

Eu consider aceasta practica abuziva - este deja un mod de lucru pentru ei, din cate obs.
Am sunat la Call Center si dra mi-a spus ca mi s-a trimis scrisoare acasa (de ce nu email pe myUPC, nu a stiut sa-mi spuna). I-am explicat ca eu consider abuziva toata povestea si mi-a spus fara sa comenteze mai mult ca inregistreaza in system o cerere din partea mea de renuntare la serviciul respectiv si de rambursare a banilor pe care I-am platit la UPC intre martie si iulie (adica mi se va scadea factura urmatoare cu suma respectiva).

La cat de rapid ( si fara comentarii) a rezolvat cererea mea, banuiesc ca nu am fost prima care am ridicat problema asta si cred ca OPC-ul la o adica poate sa ii ia la intrebari.

Anonim

Eu am primit mesaj pe MyUPC prin care ma anunta ca s-au introdus 2 noi canale, Disney Junior si Look PLUS, iar abonamentul va creste cu 3 lei de la 1 august. Am sunat la Relatii cu clientii si mi s-a spus ca acesti 3 lei este o taxa impusa de trustul Media Pro, deoarece au facut investitii in dezvoltarea si modernizarea infrastructurii iar cele doua canale au fost introduse pentru a compensa oarecum "deranjul" cu cei 3 lei in plus. Cred ca explicatia primita de la Call Center nu mi se pare reala si as dori sa stiu daca mai sunt si alti abonati care au cerut explicatii legat de majorarea abonamentului incepand cu 1 august si ce li s-a raspuns.

Anonim

Am sunat si eu la Relatii Clienti in seara asta in legatura cu cele 2 canale noi. Mi s-a spus ca se mareste tariful cu 3 lei de la 1 august pentru ca au crescut tarifele platite de UPC pentru canalele Discovery si, daca nu ar creste tariful la clientul final, upc ar fi in pierdere. Ca o compensare a cresterii de tarif, upc ne ofera aceste 2 canale in plus.

In mailul prmit pe myUPC nu scrie nimic de cresteri de tarif, totul e prezentat ca si cum ni se face un mare favor si primim 2 canale in plus. Pe mine personal nu ma intereseaza canalele astea, dar asta nu conteaza pentru upc.

Din cate am inteles eu din contract, UPC are voie sa modifice grila, insa, daca majoreaza pretul, clientul poate cere rezilierea contractului.

Anonim

Suntem fericiti sa te anuntam ca din luna iulie iti oferim doua noi canale premium – Disney Junior si Look PLUS – pentru tine si intreaga ta familie.

Incepand cu 1 august, abonamentul tau va fi de 21 lei (TVA inclus)

Ne bucuram ca te avem alaturi si te asiguram ca vom continua sa iti oferim servicii de cea mai buna calitate.



Multumim

Echipa UPC



In conformitate cu prevederile articolului (51) alineatul (7) din Ordonanta de Urgenta nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care nu esti de acord cu modificarea pretului abonamentului, ai dreptul să denunti unilateral contractul fara despagubiri in termen de 30 de zile de la primirea prezentei scrisori. In acest sens trebuie sa te prezinti personal in orice magazin UPC pentru a depune cererea.

Anonim

Si eu am fost sunat ca am avut o nelamurire si mi-au zis ca scumpirea se datoreaza cresterii preturilor pentru canalele Discovery dar si a canalelor MediaPro, dar si pentru taxa de stalp, iar 3 lei pentru ca am 3 servicii de la ei. Acel mesaj cu cele 2 canale e doar o vrajeala, ele erau deja in grila si in iunie. Eu zic ca scumpirea e si din cauza fotbalului ca sa mai recupereze ceva bani si asa.

Anonim

3 lei in plus la abonament este justificat de UPC ca fiind taxa de stalp !!!!!!!!!
Pai cablurile nu mai sunt pe stalpi ci pe sub pamant (fibra optica)!

Anonim

Taxa pe stalp este numita impropri asa.Este o taxa pe mijlocele de productie,activele care concura la profit si pe instalatiile anexe(aka infrastructura).Pe intelesul tuturor e un fel de taxa pe trafaletul zugravului.

cristi7

Anonim 10 iulie 2014, 16:55 - pe cine intereseaza neaparat Liga 1, se zbate sa o vizioneze! pe cine nu interseaza, nu ar trebui sa faca nimic! foarte multi nici nu vor observa ca au un canal in grila care o transmite, vor zappa mai departe si se vor trezi dupa vreo 2 luni ca tre' sa plateasca! eu am gasit aceasta informatie, tocmai fiindca am cautat pe net informatii despre ea, pentru a ma abona, dar cine nu vrea sa se aboneze nu va cauta informatii nicaieri!
NORMAL ERA SA TE ABONEZI LA CERERE NU SA TE DEZABONEZI LA CERERE!

Anonim

Daca nu ai internet, tot ai primit sau vei primi pliante.
NORMAL este sa citesti plinatele de informare care au fost trimise de UPC, nu sa le folosesti ca hartie igienica.

Anonim

Acum 5 ani Digi tv nu a marit abonamentu, desi puteau sa o faca. Asti-a de ce-l mareste?

Anonim

In conformitate cu prevederile articolului (51) alineatul (7) din Ordonanta de Urgenta nr. 111/2011 mi-am exercitat astazi dreptul de a renunta la serviciu si am reziliat contractul incepand cu 1 Septembrie.

Ma informez doar de pe internet unde pot alege continutul pe care doresc sa-l vizionez si daca am dubii asupra corectitudinii lui pot verifica oricand si alte surse. Televizor doar pt posturile Discovery , Nat Geo sau Animal Planet, dar nici pt astea nu am timp, prefer sa fac alte activitati decat sa stau in fata televizorului.
Nu sunt microbist de nici un fel, dar mi se pare ilar faptul ca a crescut apetitul romanilor pt a viziona fotbal, insa nu a crescut si apetitul de a face performanta in fotbal. Dar in fine asta e alta dicutie la care nu ma bag. :)

In concluzie, am renuntat la servicii pt ca in martie m-am trezit cu 5 lei la abonament, iar acum cu cei 3 lei + 10 (optionali). Abonamentul meu era de 61RON la UPC, iar acum voi plati 29RON la alt furnizor pt internet suficient de rapid pt nevoile mele.Televiziune nu-mi trebuie.Asta era si dorinta mea de la inceput cu UPC-ul, dar nu s-a putut. Per total azi am facut o reducere a cheltuielilor lunare cat sa-mi ramana si niste bani sa beau o bere pe plaja stand pe nisip la mare. De o mie d eori mai bun decat televizorul sau orice meci de fotbal :))))

Anonim

Normal si de bun simt este ca daca ti se activeaza o optiunea de catre furnizor, ea sa se dezactiveze automat dupa o perioada de timp si doar la cererea clientului sa fi activa din nou. Principiul e simplu: vezi cum e si daca iti place o ceri sa ramana activata. In aceste fel clinetul is da expres acordul cu privire la majorarea tarifelor. Spre exemplu am constata in februarie ca am o viteza mai mare la internet. initial m-am gandit ca au marit-o sa devina competitici cu alti furnnizor. In orice caz, daca vedeam ca nu mai am viteza marita urma sa sun sa o cer din nou. In schimb a trebuit sa sun sa intreb de ce am factura imflata. Asta e tarisoara noastra. Cineva a gasit ca o anumita parte de lege poate fi interpretata si s-a gandit sa profite de ea.

Anonim

E si normal sa fie optional! nu toata lumea vrea fotbal desi cred ca in fieacre familie este cel putin un membru interesat.

Anonim

Daca 100/1000/10000 de persoane omit/nu pot din diverse motive sa anuleze optiune, este un abuz, si poate fi sanctionat de UPC. Practic asa cum se poate face dezabonarea nu este mare smecherie sa se faca si ABONAREA. Deci de ce nu varianta inversa. Cine vrea sa vada, ACTIVEAZA optiunea! Da lasa ca romanii sunt prosti si inghit, asa cum fac majoritatea companiilor mari care fac profituri frumusele in tara asta

Anonim

Astia nu au priceput nimic din istoria recenta cand au pierdut o gramada de abonati, cand erau in casierii maldare de cereri de reziliere :))))

Anonim

Fotbal de doi lei pe care trebuie sa platesti 10 lei =)

Anonim

A procedat corect UPC. Cine vrea fotbal pastreaza pachetul. Cine nu vrea il dezactiveaza.

Anonim

La gaz daca se mareste pretul pe metru cub te anunta ca s-a marit si daca vrei sa continui sau iti opresc gazul?
Nu, iti maresc pe factura si daca nu iti convine te duci si reziliezi contracul. Nasol e ca nu prea ai alternative, decat sa iti pui butelii.

Asa si cu fotbalul, daca nu iti convine reziliezi. Problema e: unde mai vezi dupa meciurile din Liga 1? ca in afara de UPC / Look mai poti doar sa le vezi pe teren.

George

Liga 1 meciuri de fotbal. din 25 lulie 2014 acum 2 canale Look TV si Look Plus, fara 2 canale de la Dolce Sport si Digi Sport.

Bogdan

LOOK PLUS GRATIS!!!!!!! s-o credeti voi, eu am primit 2 mesaje in contul meu de client UPC in primul daca vreau extraoptiunea "Extra Fotbal" si-n al-2lea mesaj ca mi-a crescut abonamentul cu 3 lei ca am 2 noi canale premium Disney Junior si Look PLus
APROPO!!! astia nu spuneau ca extraoptiunea cu fotbal o sa coste 7 lei??? acum vad ca UPC-ul umbla cu cioara vopsita pe post de papagal viu colorat si cere 10 lei pe extraoptiunea aia. O sa-si ia una din cele mai mari tzepe din ultimii ani.

Anonim

10 lei pe un campionat de 2 lei cu niste echipe si cluburi falimentare? FFFFFoarte tare frate :)) UPC... ce bine-mi pare c-ai luat tzeapa :))

Anonim

CIND S -A INTRODUS OPTIUNEA EXTRA FOTBAL TREBUIA SA FIU INFORMATA SI INTREBATA , DACA DORESC ,CHIAR DACA ERA GRATIS IN LUNA IULIE.DACA NU PRIMEAM PLIANTUL ACASA NICI NU STIAM CA A FOST BAGATA ACEASTA OPTIUNE .DOMNILOR DE LA UPC NU MAI LUATI DECIZII IN CONTUL ABONATIILOR. CUM ATI INTRODUS -O ASA AR TREBUI SA O SCOATETI , FARA A MAI FI NEVOIE SA NE DERANJAM NOI, ABONATII.SPER CA PE VIITOR SA INFORMATI ABONATII .

Anonim

Deci ai fost informată, prin pliant... :-)

Anonim

De parca toata lumea nu mai poate trai fara fotbal...

Anonim

Si eu care am fost plecat cateva luni de acasa si am platit prin debit direct de unde sa ma informez? Ma trezeam cu factura umflata fara sa stiu. Mi s-ar parea un abuz sa le puna automat la toti si numai cine nu vrea sa renunte. Am un contract si ei n-au nici un acord de al meu nici scris nici telefonic de nici un fel pentru a-mi mari pretul la abonement. Sa-mi dea ce am contractat si sa platesc cat am contractat. E ca si cum o telefonie mobila ti-ar activa o extraoptiune fara acordul tau pe care sa ti-o factureze apoi luna de luna. Eu ii voi reclama la opc si peste tot.

Anonim

Noroc ca ai citit aici :)

Anonim

EU CRED CA ESTE O TENTATIVA DE A SCOATE BANI DE LA CEI CARE NU SUNT ATENTI, ADICA NU CITESC PLIANTUL CREZAND CA ESTE O SIMPLA RECLAMA . E POSIBIL SA SE ENERVEZE MULTI [ CHIAR SA REZILIEZE CONTRACTUL ] , CAND VOR TREBUI SA SCOATA DIN BUZUNAR 10 LEI IN PLUS . MIROASE A INSELACIUNE .

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile