vineri, 9 august 2013

Digi Film program

Acum ceva timp primeam uneori pliante de la RDS cu program HBO. Am primit chiar si cateva pliante de promovare Digi Film.

Nu am primit insa niciodata un pliant cu program Digi Film.

Probabil ar fi o ideea bună de marketing ca RCS RDS sa isi promoveze canalele proprii cu un astfel de pliant, mai ales ca s-au lansat cateva, este chiar un mic pachet Digi ( incluzand pe langa Digi Film si canalele Digi Sport 1, 2 3, Digi Life, Digi 24, Digi World, Digi Animal World, chiar UTV si TV HD etc ).

Un astfel de pliant trimis cu factura RCS-RDS cred că ar mai indulci puţin atmosfera. :)

Pâna se va hotărâ RCS-RDS sa publice un astfel de pliant tipărit pentru toţi abonatii ( am inteles ca unii abonati primesc astfel de pliante cu program Digi Film, dar nu pentru toate canalele), gasiti programul pentru Digi Film si pentru celelalte canale tematice ale RCS RDS aici:

Program Digi Film - click aici

Program Digi Sport 1, Digi Sport 2, Digi Sport 3 - click aici

Program Digi World - click aici

Program Digi Life - click aici

Program Digi Animal World - click aici.


6 comentarii despre subiectul „Digi Film program”:
Anonim

Am primit in 2 ani doar de 2 ori programul digi film

Anonim

odata pe an nu iti ajunge ? :) RDS protejeaza mediul, ia-l pe asta online din articol :P

Anonim

eu sunt din pitesti si la mine vine lunar de mai bine de un an

got

Tocmai asta e ideea, că la unii vine si la altii nu, o mica discriminare cauzata de lipsa de pliante suficiente sau de lenea de a fi distribuite in plic sau cum le distribuie ei.

Anonim

si eu sunt din pitesi, la mine vine lunar de cand a aparut digifilm :>

eu

in craiova sunt la caseriile rds, cand platesti factura acolo poti sa-ti ei de acolo

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile