miercuri, 29 mai 2013

Orange va prezenta pe 11 iunie 2013 detaliile despre Orange Tv DTH

În sfarsit, poate vor fi comunicate grila oficială, echipamentele folosite ( de exemplu receiverele) si prețurile pentru Orange Tv DTH România, precum și posibilele oferte pentru actualii clienți Orange și pentru abonații noi pe care dorește să îi atragă.

Invitația către presă a fost transmisă de către Orange Romania astăzi.

Evenimentul se va desfăsura în data de 11 iunie 2013.

Asadar, DTH-ul ORANGE TV România nu se va lansa pe 1 iunie 2013, după cum circulau zvonurile in diverse medii online, ci probabil după această dată.

Vor fi prezentate detalii despre noul serviciu de televiziune DTH despre care s-a discutat aprins în ultimul timp.  Să sperăm că detaliile vor fi exacte și nu doar discuții la modul general.

"Televiziunea se schimba cu Orange'' și "Pregateste-te sa vezi lumea altfel" sunt două dintre sloganurile mentionate în invitatie, cel mai probabil fiind vorba despre lansarea serviciului de televiziune, ne arată in invitația primită jurnaliștii de la Hotnews.


Grila transmisa catre CNA a primit aviz pentru 99 de programe. Momentan inca se lucreaza la urcarea programelor pe satelit.

Detalii si preturile sunt in articolul de aici.


19 comentarii despre subiectul „Orange va prezenta pe 11 iunie 2013 detaliile despre Orange Tv DTH”:
Romanian Dreambox Info

Anunt ca, se lanseaza, fara grila completa, fara preturi, asadar....asteptam ziua lansarii spre a, avea detalii complete, cel putin acum stim cand se lanseaza efectiv.

Administrator

Corect. Să vedem ce detalii se vor prezenta.

Ionescu

Sa intelegem ca nu se va afla nimic concret vreo doua saptamani?

Anonim

din moment ce pe 11 iunie se va anunta oficial nu stiu ce asteptati pana atunci ca sa spuna despre grila, preturi, etc :)

Anonim

Parca sunteti obsedati de orange asta. Daca a si avea cate un euro de cate ori am auzit in ultima saptamana cuvantul orange tv, cred ca a si avea ceva euroi buni prin buzunare. Eu cred ca daca va fi a doua venire a lui isus, nu se va scrie atat cat despre orange tv. Asa de tare m a plictisit subiectul asta inca nelansat, incat cine stie cum voi reactiona dupa ce se va lansa ( totusi sper sa nu). Mai fani orange ce sunteti, eu va vad niste traseisti dinastea alergand in dreapta si in stanga dupa tot ce e nou. Nu stiti nici voi exact cum e smecheria cu orange tv dar vreti si voi

geordy

cred ca ai dreptate anonim,sant asa multi obsedati ca nu au ce face,recunosc ca si eu sant obsedat dupa ceva noutati, cum aud ceva plauzibil intru in actiune.

Anonim

foarte tare daca e ma abonez si eu si renunt la focussat

Anonim

Eu sunt abonat orange de la inceput. Am internet si telefoanie ( mai multe abonamente) si bineinteles ca vreau si tv. Ceilalti vor lua notite acum si vor plange. Asa ca va rog respectuos sa nu va mai ofticati atat!

Ionescu

Daca te plictiseste, de ce intri aici sa ne stresezi? Doar nu te obliga nimeni, nu?

Anonim

speram sa fie de bun augur,eu amromtelecom si upc digital, da mam cam saturat de ei, la ce posturi incep sa adauge cei de la orange,mie mi se par cei mai tari,acum sa vedem si pretuirile,la cat ar ajunge paketul full,oricum vreau si eu sa ma abonez la ei,au deja instalatori autorizati? si unde se vor face abonamentele?in magazinele lor?

Anonim

daca sunt scumpi de prima data e foarte greu .Se aboneaza cei cu bani multi,dar tinind cont ca au niste panarame de case le trebuie mai multe aparate ,atunci sa vezi preturii!!

George

Hai măi fraților nu mai aburiți lumea! Nu vor fi prețuri mari, mai ales pentru abonații proprii. Vor avea 4-5 euro pachetul de bază ce va include și câteva programe Hd, iar pentru a avea full va trebui să plătim vreo 12-15 euro fără pachetele de filme HD. Oricum, vor fi sub Dolce pentru că ținta lor asta este.

Anonim

În Romania orice DTH mai scump de 10 euro si cu mai putin de 100 de canale pana in banii astia e egal cu zero pentru marea masa a clientilor. Lumea n-are bani de paine. Eu am 750 RON pe luna si intretin 4 oameni, crezi ca dau 75 RON pe un abonament ? Si fara sa am si net prin fibra?
In cartierul meu dintr-un oras din provincie cam 70% nu au servici. Au avut, sunt oameni muncitori, dar nu sunt bani ca in Bucuresti, unde au mers 60% din milardele disparute in tara noastra dupa Revolutie.

Anonim

Intai sa vedem cine le instaleaza ,la pretentiile lor nu se merita,instalarea de fiecare echipament e de 50ron plus serviceul asigurat, adica pui antena raspunzi de ia pe cheltuiala instalatorului.

Anonim

Hai măi oameni buni, nu mai bateți câmpii! Pentru cel cu 750 lei/lună: Și dacă se măresc la toți prețurile ce faci?

Anonim

Ne mutam in Bucuresti si in alte zone dezvoltate sa iti luam tie locul de munca, din cauza ca la noi in provincie e doar 750 lei salariul lunar?

Anonim

RDS e în moarte clinică.

Mishnator

Buna ziua,
Cei de la Orange nu sunt deloc flexibili cand e vorba de a ajuta clientul fidel de 15 ani (subsemnatul). La fel am primit si eu un email ca raspuns la cererea mea de compensare. Multe bla bla-uri si de fapt tot tu esti de vina.
Am fost sunat de un numar care imi aparea pe telefon ca fiind Orange, acel “domn” mi-a confirmat datele mele zicand ca face un sondaj de opinie. Dupa cateva zile m-am trezit cu contul de webcare hack-uit si cu o factura de 173 de lei. Nu asta ar fi problema, ci ca numarul de telefon de pe care s-a facut tranzactia era deja dat la Orange spre inchidere. Nimeni de la Orange nu s-a sinchisit sa verifice de ce un numar dat spre inchidere tot incearca zilnic sa tranfere credit. Raspunsul celor de la Orange a fost ca sunt foarte multi abonati si nu pot urmarii toate tranzactiile. La intrebarea mea de ce se poate transfera credit prin webcare fara a avea o confirmare pe SMS sau email, cei de la Orange au dat din umeri (adica nu stiu daca au dat din umeri, nu am avut o convorbire video :) ). Am mai intrebat in stanga si in dreapta daca cineva a avut castig de cauza in lupta cu Orange, toti au raspuns: cu Orange si cu bancile nu trebuie sa te pui ca niciodata, nu o sa castigi. Asa ca pe aceasta cale tin sa va comunic ca am incercat sa inchid si celalalt abomament care il am la ei. Raspunsul a fost ca nu se poate, doar dupa 6 luni deoarece am fost de acord. Am fost de acord, dar inainte sa mi se intample cele de mai sus. Am primit acelasi raspuns: NU SE POATE, DVS ATI FOST “DE VINA”. Asa ca romanule, se pare ca suntem bataia de jos a marilor companii care merg pe premiza ca romanul si-a perdut cheful de a se mai lupta [entru drepturile lui si bineinteles ca lumea nu citeste ce scrie mic (cu font de 2 sau 4) in josul paginii contractului. Asta e… Singura cale de a le da peste nas e sa trecem la concurenta, ceea ce o sa si fac. Scuze pentru eventualele greseli gramaticale, dar sunt un pic deceptionat…. Cu stima, Mihai C

Anonim

treci la concurenta la focus daca chiar vrei sa plangi dupa bani,in hohote chiar ,ozi buna

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile