duminică, 31 martie 2013

Planeta HD emite necodat - Vezi frecvența !

Planeta HD este o televiziune care emite videoclipuri din Bulgaria. Atentie, nu este o televiziune oarecare, calitatea programelor si productiilor fiind cu mult peste a oricarui post muzical de gen din Romania.

Până recent a fost transmisa codat, acum este FTA si speram sa rămâna așa cât mai mult timp.

Atât de multe fete frumoase ca pe Planeta HD nu am vazut la nici un post de televiziune muzical. Machiajele sunt realizate exceptional, videoclipurile dovedesc cu adevarat profesionalism.

Muzica transmisa este traditională si etno, dar poate fi vag asemănata cu manelele din Romania, insa la un nivel la care posturile de televiziune de gen românești pot deocamdată doar sa viseze.

Sunt clipuri realizate cu bun simț, de obicei regizate si cu scenariu tematic. Ar putea fi o adevarata sursa de inspiratie pentru televiziuni ca Taraf TV, Etno Tv, Mynele Tv etc. Calitatea HD este bună, iar semnalul este suficient in Romania.

Incercati Planeta HD până nu se criptează din nou.


Datele de receptie sunt urmatoarele:

Satelit: Astra 3B 23.5°E
Frecvența: 11817.00
SR: 27500
FEC: 5/6
Polarizare: Verticală
DVB-S2 8PSK
NID: 3
TID: 3206


14 comentarii despre subiectul „Planeta HD emite necodat - Vezi frecvența !”:
Anonim

TOT PE ASTRA 3B SE GASESTE SI DANCE TRIPPIN UN SUPER CANAL CU MUZICA CLUB...CEEA CE NU PREA VEZI LA NOI PE KISSVARZA SAU ALTELE... :)

Cosmin07

il am demult timp,intr adevar arre o calitate si un semnal f f puternic si niste fete senzationale ...ar mai fi unul asemanator, dar nu gen etno, canalul nostru mooz dance de pe thor, format hd si sv, tot fta, calitate buna zic eu..

Anonim

e de mult timp necodat acolo

detrax

Si de ce nu mi-ai spus si mie ca era necodat de mult timp acolo? Sau tineai secretul pentru tine, sa te bucuri numai tu de bulgaroaice, anonim ? :)

Anonim

acest canal la un moment dat era si pe thor / intelsat

Zamba

Dar nu HD si nu necodat :) Aici e HD si la liber. Vezi diferența? :)

masterminds

Ce fel de decodor mi-ar trebui si cam la ce pret m-ar ajunge unul....ca vreu si eu sa ma uit pe planeta hd ca is fan muzicxa bulgareasca....

Anonim

Orice decodor HD de satelit. De exemplu, Amiko SHD-8240 CICXE PVR vreo 350 RON sau altele mai ieftine.

Anonim

Dupa cunostintele mele acest program nu se mai receptioneaza pe acest satelit, asa ca ati ramas cu ochelarii in soare! E o zicala: Nu tot ce zboara se mananca!

DTH Fan

DTH-ul care il difuza gratuit pe acest satelit a dat faliment. Iar anii in care Planeta HD s-a receptionat gratuit au fost frumosi. Dar Planeta HD mai este difuzat criptat ( si deseori necriptat ) pe alti 2 sateliti:

Hellas Sat 2 (39.0°E)
39.0°E Hellas Sat 2 12647.00 H 22 F1 DVB-S2 8PSK 30000 3/4

Intelsat 12 (IS-12) (45.0°E)
45.0°E Intelsat 12 (IS-12) 11468.00 V 1 Europe DVB-S2 8PSK 30000 3/4

Plus ca pe diversi sateliti mai exista alte zeci de canale necodate de muzica, inclusiv bulgaresti si sarbesti necodate. Asa ca nu am ramas cu ochii in soare, oricum vedem de zeci de ori mai multe canale de calitate decat pe cablu sau DTH-urile romanesti minimale.

Eu inteleg ca incerci sa faci lobby la DTH-urile romanesti sau la firmele de cablu si sa spui ca sunt mai bune, dar nu functionează prosteala ta la toata lumea.

Sa spui ca ati ramas cu ochii in soare inseamna ori rautate prostească, ori lipsa crasă de informatie despre enorma plaja de canale ( mii de televiziuni ) ce se receptioneaza prin satelit. Desi inclin sa cred ca e valabila prima variantă.

francezu

si eu vreau programul planeta hd! eu sunt abonat la cablu rds, cu m fac sa am si eu planeta hd? multumesc anticipat.

Anonim

Pai trimite-le o cerere, poate ca nici nu stiu ei de acest program si poate se gandesc bine si il baga.

masterminds

Buna...dar cum depun o cerere?Am incercat sa vb cu istia de la rds si mi-au zis ca da incearca sa faca tot posibilul sa il puna dar asta de spun de 2 ani in continuu
Cu cine ar trebui sa vb?

Anonim

Nu asculta RDS sau altii de cereri particulare de noi canale. Deocamdata nu e in oferta. Cand il vor baga, atunci poti face cerere... :) Daca il vor baga...

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile