vineri, 15 februarie 2013

Noua ofertă Romtelecom ( fostul Dolce Tv )

Odată cu renuntarea la brandul Dolce Tv, Romtelecom își prezinta noua ofertă de servicii de televiziune, comercializată sub sloganul "Studiourile Romtelecom prezintă Filmoferta".

Oferta contine pachete de televiziune, internet si telefonie cu preuri incepand de la 59 RON/lună cu TV ( TV Variat - 62 de canale si internet de până la 50 Mbps) pana la 89 RON / luna ( TV Maxim - 99 de canale si internet  internet de pana la 100Mbps). Există reduceri de 10 RON in prmele 3 luni de abonament.

Ca varianta intermediară este pachetul TV Extra (69 RON - 80 de canale si internet de până la 50Mbps sau 79 RON cu internet de până la 100Mbps), cu aceasi reducere de 10 RON in primele trei luni.

Pachetele suplimentare vor avea următoarele prețuri :

 - Pachetul HD: 3,90 € pe lună fără TVA (GRATUIT în primele 6 luni )
 - Pachetul Maxpack: 4,90 € pe lună fără TVA ( 5 canale TV)
 - Pachetul Hungarian Află mai multe 1,00 € pe lună fără TVA ( GRATUIT în primele 6 luni )

Clienţii existenţi de televiziune ai Romtelecom beneficiază gratuit de canalele HBO şi HBO Comedy până la 31 martie, urmând ca după această dată, aceste canale să fie disponibile, în cadrul unei oferte promoţionale, la un tarif de 10 lei/lună cu TVA, pentru clienţii care îşi exprimă intenţia de a le păstra în grilă.

De asemenea, Romtelecom oferă si Romtelecom Interactiv, adică televiziunea digitală prin tehnologie tv prin protocol IP prin suportul liniei telefonice. Disponibilă doar cu receivere HD, televiziunea tv prin protocol IP îţi oferă şi posibilitatea de a accesa oricând o colecţie de filme la cerere.

Aici poti alege pachetul care ţi se potriveşte: iVariat (75 canale - 3 canale HD incluse), iExtra (99 canale - 7 canale HD incluse ) sau iMaxim (118 canale - 7 canale HD incluse). Ofera tv prin protocol IP include si 6 luni gratuite pentru pachetul suplimentar iHD sau iHungarian, la alegere.


10 comentarii despre subiectul „Noua ofertă Romtelecom ( fostul Dolce Tv )”:
Anonim

Poate să se cheme și Tata TV și nu mă mai duc la ei. Am cerut anul trecut, în primăvară, să-mi modifice abonamentul la telefon, pentru că plăteam degeaba 25 de lei, și, după ce mi-au făcut abonamentul 0 lei, mi-au modificat respectivul abonament cu încă 24 de luni, fără acordul meu, scris sau verbal! Dacă vreau să reziliez contractul, trebuie să plătesc 200 de lei taxa de reziliere! Dacă țin abonamentul în continuare, nu plătesc nimic, facturile pentru linia telefonică fiind 0 lei! Din cauza asta nu pot să reziliez abonamentul la internet, care a expirat de 6 luni! Am avut la început televiziune IPTV gratuit, și, cu toate că oferta era valabilă pe toată durata minimă a contractului, după 6 luni mi-a băgat 30 de lei abonament la IPTV! Nu mai spun că euro scade și facturile lor cresc! Să se ducă alții la ei. Eu m-am lămurit!

Anonim

chestia cu telefonul am patit-o si eu!nu sunt seriosi!

Flori

Eu nu am avut probleme, sunt foarte multumită.

Dolce Tv

Daca doriti internet si televiziune de la Romtelecom, Dolce Tv, puteti sa sunati la : 0766609096. Nr cu tarif normal. Aboneaza-te prin telefon si beneficiati de cele mai bune oferte !

Anonim

Cine sa mai ia de la voi vre-un serviciu? probabil amaratii aia de prin catune si sate izolate, bleachhhhhhhh.

artys

daca primesti un iphone 5 treci la ei??????
avem nevoie de concurenta

Anonim

vad ca sunt unii sau unele f multumiti de Romtelecom ! Inseamna ca n-au ce face cu banii , de isi permit sa dea 100 ron pe luna la tv, internet, telefonie , cand gasesti alte oferte la jumatate de pret! De, or fi boieri, si noi nu stim!

Anonim

Sunt cateva milioane de boieri in Romania, nu stii tu. Pentru aceia sunt ofertele. Pentru cei din zonele defavorizate, aceia aleg servicii mai ieftine sau asculta stirile la radio, optiuni sunt destule.

Anonim

Nu sunt multumita astept sa reziliez contractul

Anonim

Sunt foarte multumit, tocmai ce am prelungit contractul.

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile