joi, 21 aprilie 2011

Meniu secret Humax Digi+C HD ( receiverul HD de la RCS cablu )

Meniu secret Humax Digi+C HD ( receiverul HD de la RCS cablu ):


Se intra in Meniu - Setari - Sistem - Informatii Sistem, apoi in fereastra unde sunt afisate informatiile de sistem se apasa de pe telecomanda urmatoarele taste:

ROSU - VERDE - GALBEN - ALBASTRU - VERDE - GALBEN - ALBASTRU

si va fi afisat un meniu secret.


6 comentarii despre subiectul „Meniu secret Humax Digi+C HD ( receiverul HD de la RCS cablu )”:
Anonim

acest menu este pt resetare parola -sa revina la 0000

ca si la humax digi 3 , de ex: menu-sistem si jocuri -ok-stare-ok-rosu-verde-galben-albastru-galben-verde-rosu.... dai ok in continuare si vezi....

Anonim

m-a ajutat si pe mine aceasta informatie. multumesc!

TziBLiu

Va salut maxim .
Intrebare ... Am un decodor HUMAX DIGI-C/ro DV3 MPEG2 Digital. Supa ultimul upgrade la firmaware care l-am facut ieri nu mai am access la programe . HBO DISC etc ) Am nevoie de indicatii sa il resetez la starea lui de fabrica . Din meniu nu il downgradeaza ci doar il reseteaza . Eu am nevoie sa il aduc la starea initiala upgradeului . Multumesc frumos

Anonim

NU SE POATE FACE DOWNGRADE.

Anonim

RESETAREA NU INSEAMNA DOWNGRADE.

Anonim

acest meniu iti da informatii REALE despre semnal ... cu toate ca semnalul este ca informatie in alt meniu ACOLO E FAKE (100%/100% orice ar fi)

foarte interesant, MULTUMESC !

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile